تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه(هر سوالی در مورد ترکیه دارید را از ما بپرسید)

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه(هر سوالی در مورد ترکیه دارید را از ما بپرسید)

سلام

با سلام 

این بار با دستی پر آمده ایم  

دوستان عزیز بنده محمد محمودی از دوستاران تحصیل در کشور همسایه ترکیه دوباره مثل گذشته با دستی پر به سراغ شما آمده ام تا اطلاعاتی درست در مورد تحصیل و اخذ پذیرش و همچنین کار در ترکیه را تقدیم نمایم. 

موفقیت شما آرزوی ماست 

 

۰۹۳۶۷۴۲۱۱۷۱  این شماره ایران جدید بنده می باشد.از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب هر لحظه در پاسخگویی حاضرم. 

  

جذوات و نمونه سوالات کنکوری مقطع آلس بصورت جزوه موجود می باشد 

کلاس های آمادگی آلس و تومر بصورت خصوصی ثبت نام به عمل میاید 

رزو ثبت نام در کنکور آلس زمستانی شروع شد 

 

با تشکر:محمد محمودی جسور 

۰۹۳۶۷۴۲۱۱۷۱

  

در خصوص انتقال دانشجویی چه می دانید؟

شرایط انتقال برای دوره کاردانی

داشتن شرایط عمومی طبق آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل شامل :  

 

***در ادامه مطلب مطالعه نمایید***

ادامه مطلب ...

دکتر های پزشک عمومی توجه داشته باشند

آزمون تخصص پزشکی

این آزمون هر ساله در دو نوبت در ماههای آوریل و سپتامبر در شهر آنکارا برگزار میشود و از دو قسمت آزمون زبان خارجی و آزمون علمی تشکیل شده است . هدف از آزمون زبان خارجی انتخاب داوطلبین واجد شرایط برای شرکت در آزمون علمی است . در آزمون زبان خارجی دانشجو می با یست از 100 امتیاز حدا قل 60 امتیاز کسب کند و گر نه حق ورود به آزمون علمی را نخواهد داشت. آزمون در تاریخی که از سوی شورای آموزش عالی کشور ترکیه از طریق دفترچه راهنمای آزمون TUS مشخص میشود ساعت 30/9 صبح برگزار خواهد شد و نتیجه آزمون فردای آن روز ساعت 11 صبح بصورت لیستی در محل برگزاری امتحان در دسترس داوطلبین قرار می گیرد . دانشجو یانی که حد نصاب قبولی را کسب کرده اند وارد آزمون علمی خواهند شد که همان روز رأس سا عت 30/13 برگزار خواهد شد .  

 

 رجوع به ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قابل توجه فارغ التحصیلان دانشگاههای پیام نور

قابل توجه فارغ التحصیلان دانشگاههای پیام نور 

 آن دسته دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاههای پیام نور که در واحدهای مراکز استانها تحصیل کرده و مدارک آنها ممهور به دانشگاه و وزارت علوم می باشد و در مدارکشان کلمه (مکاتبه ای- راه دور) نوشته نشده و این عبارت را در بر نداشته باشد می توانند در کنکور دانشگاههای ترکیه شرکت نمایند و مدارکشان از سوی وزارت علوم ترکیه قابل معادل سازی است.

در خصوص مدارک تومر دانشگاههای مختلف ترکیه

در خصوص مدارک تومر دانشگاههای مختلف ترکیه

جهت آگاهی علاقمندان به تحصیل در ترکیه می رساند که بر اساس بخشنامه رسمی وزارت علوم ترکیه و مرکز آموزش عالی آن، تمامی دانشگاههای سطح ترکیه موظف به پذیرش مدارک دیپلم تومر صادره از سوی دانشگاههای آنکارا و قاضی آنکارا هستند. از این رو داشتن مدرک دیپلم تومر از هر کدام از این دانشگاهها کاملاً معتبر و قانونی بوده و هیچ دانشگاهی بهانه ای برای عدم پذیرش و یا اخذ امتحان تثبیت سویه (امتحان سطح) ندارد. همانگونه که در بخشنامه موجود مشاهده می شود، تمامی دانشگاهها موظف به قبول آن شه اند. شاید برخی از کارمندان موجود در امور دانشجویان دانشگاهها بدون اطلاع از این بخشنامه بهانه هایی را بیان دارند که لازم است دانشجویان با اتکاء به این بخشنامه و در صورت نیاز شکایت به YÖK مشکل خود را رفع نمایند.